2009. december 29., kedd

ÖregSzem


Ma felfedeztem a férjem szeme körül a nevetőráncokat. Jó, már évek óta vannak, de ma az volt a furcsa, hogy nem mosolygott és akkor is láttam őket, mert valahogy úgy esett a fény. Na ez most azért lelombozó, mert csak 18 nappal idősebb nálam. Ezért rohantam a tükörhöz csekkolni, hogy mi a helyzet velem. Egyelőre jó vagyok, de 18 nappal ezelőtt még ő is jól állt. Tehát nem igazán nyugodtam meg. Éreztem, hogy itt a jószerencsénél kicsit jobban behatárolható segítségre van szükség, ezért vettem szemkörnyékápoló krémet.:) Sőt, ki is próbáltam az előbb. Ráadásul elhatároztam, hogy holnaptól nem mosolygok, max. kitámasztott szemekkel.;-)

Egyébként nem vagyok hiú...amíg nem gondolnak 25-nél többnek.

3 megjegyzés:

Judit írta...

mikor jöttél hozzánk, én tényleg alig láttalak 25-nél többnek...jól tartod magad, na:DDDD

amilgade írta...

Azt a hiúságot!!!! :D ;-) Ki mondta, hogy 25-nél több vagy!!! ;-)

Boldog Új Évet Nektek!

Viki írta...

Köszi, Judit!:)

Amilgade, Nektek is B.Ú.É.K.! Egyébként eddig még senki.:D Na jó, a 2 gyerek korából már olyan 28-nak szoktak tippelni.:)

 

Made by Lena