2009. december 29., kedd

Mindenféle hablaty


Valamit akartam az előbb írni vagy csinálni vagy mondani, de nem jut eszembe, hogy mit! Annyira bosszantó! Pedig olyan dolog volt, amiről tudtam, hogy úgysem felejtem el, ezért még megnéztem előtte egy blogot és ott persze olvasgattam, bejegyzést is írtam és most csak arra emlékszem, hogy itt voltam a blogomon, amikor eszembe jutott valami! Áááá, megőrülök. Úgy járok majd ezzel is mint az ELMŰ-vel. Ugyanis most lesz a 2. hónap, hogy nem diktáltam be az óraállást. Múlt hónapban mindig sötétben értem haza és már nem tudtam leolvasni, most pedig leolvastam már 23-án, de valahogy mindig elfelejtettem bediktálni. Tegnap éjfél után 2 perccel persze eszembe jutott, de akkor már 2 perce túl voltunk a határidőn. Na mindegy, ez lényegtelen is volt, meg unalmas is, de legalább már totál elfelejtettem, hogy eredetileg mit akartam. Tudjátok, az a kis fonal sincs meg, amit még néha érez az ember, hogy esetleg visszagöngyölítheti a gondolatait. Teljes kudarc, mivel a gondolataim éppen anyós palacsintája és a zserbóm között ingadoznak, hogy melyiket is kellene megenni...előbb. A gyomrom persze már kitette a "Zárva" táblát úgy 2 nappal ezelőtt, de az agyammal egyöntetűen leszavaztuk és kiröhögtük. Karácsony és Szilveszter között nem kispályázunk! Különben is január 1-től úgysincs édesség! Azaz 4-től, mert az lesz hétfő!;-)

0 megjegyzés:

 

Made by Lena