2009. december 5., szombat

Add önmagad! 2.:)

Bizony, tovább folytattam kutakodásaimat a 900 forint környékén elérhető fitnessz DVD-ék témakörében.:)
Tegnapelőtt kipróbáltam, hogy milyen érzés lenne, ha Rubint Réka lenne a személyi edzőm.;-) Akármennyire is nehezemre esik, be kell vallanom, hogy eddig (a mai tesztelésemet is beleértve) ő volt a legjobb. Mármint helyesbítek. Nem ő, hanem a gyakorlatai. Abszolút mozgalmas, dinamikus, nem unatkoztam közben, mert nem ezerszer kell ugyanazt ismételni... ráadásul mindkét oldalra.:) Jól át is mozgatott, viszont! És ez egy nagyon nyomatékos és hatalmas viszont! Viszont amint ráérzek majd a feladatsorra, lenémítom a nőt és helyette felteszek valami normális zenét. Ugyanis tragédia. Erre igazán figyelhettek volna, hogy ne mondja kétpercenként eszméletlenül kretén hangsúllyal, hogy "Hűha!"illetve "Most mi jön?". Továbbá ne fárasszon mentálisan is hihetetlenül pocsék, ám viccesnek szánt történetekkel, ne dumáljon ki nekem, hogy látja, hogy mennyire jól csinálom vagy hogy ne álljak le. A legszánalmasabb pedig az egészben, hogy már elkezdte Norbit is reklámozni, de közben belezavarodik. Ugyanis arról beszél, hogy milyen jól fogok kinézni, majd hirtelen rájön, hogy mivel már ez a 2. DVD-je és egy éve rendszeresen csinálom az elsőt, ezért már most is bombázó vagyok. Ám ettől a másodiktól még jobb leszek, majd a végefelé benyögi, hogy figyeljek a kajálásra (Norbi módszere), hogy igazán jól nézzek ki, de azonnal helyesbít is, hogy ja már most is jól nézek ki, miről is beszél. És tényleg. Miről is? Nem ártott volna jobban megírni ezeket a mondatokat. Jó, azt el kell ismerni, hogy egy darab poént összehoztak, egyszer elsüti, hogy "még 400 ismétlés" és mivel 2 nappal előtte Béres Alexandráztam, ezért elsőre be is nyeltem és elborzadtam.:)
Ja, és végig tudtam csinálni, bár nem könnyen és nem szabályosan. Az izomlázamat pedig (2 nappal előttről) rendbe tette. Így ma meg is vettem az első DVD-jét, de még nem szántam rá magam, hogy meghallgassam.:)

2 megjegyzés:

Kriszta írta...

Én mindenesetre csodállak, hogy ezeket mind végig tudod nézni is, na meg gyakorolni pláne!!!! Én biztosan nem tudnám :)

Viki írta...

hát a térdem rendesen motivál...vagy csinálom vagy nem tudok járni, úgy megfájdul 3-4 hónap lustálkodás után. öregszem:)

 

Made by Lena