2009. december 7., hétfő

Egy kis pihenő


Egyébként a tegnapi sütis dilemmám egy órával azután, hogy feltettem költői kérdésemet, megoldódott. Dávid felsírt álmában és 37.8 volt a láza. Plusz hurutosan köhécselni kezdett. Így a héten itthon vagyok vele.
Voltunk dokinál és elég rendesen ledöbbentem. Két és fél órája tartott a rendelés és mi kaptuk a 62. sorszámot. Máskor 10 és 20 között tart, amikor ilyentájban megyünk. Utánunk pedig még jöttek tizen, abban az egy órában amíg várakoztunk. Szerencsére nem volt nagyon beteg gyerek bent illetve sokan inkább kint várakoztak, úgyhogy remélhetőleg nem kapott el semmi extra szépséget Dávid. Ma már hőemelkedése sem volt és a közérzete is rendben van, de inkább itthon maradunk, amíg teljesen rendbe nem jön. Úgyis majdnem 2 hónapig folyamatosan jártam dolgozni!!! Erre pedig még álmomban sem mertem gondolni, hogy ennyire jól veszik majd az akadályt. Ezek szerint tavaly mégis sokat erősödött az immunrendszerük.:)

0 megjegyzés:

 

Made by Lena