2010. augusztus 20., péntek

Pirográf


Tegnap vettem a Lidlben (középen, a kedvenc részemen) ezt a kis barkácseszközt és az előbb kipróbáltam, hogyan is tudnám megvalósítani a gyakorlatban mindazt, ami miatt tegnap képtelen voltam visszafogni a vásárlást.

Első körben persze rögtön egy szép képkeretnek estem neki ... és haza is vágtam.:( Utána kerestem egy másikat, ami viszont nem olyan jó minőségű, egyenletlenebb felületű keret, de azért látszik, hogy jó lesz ez majd némi gyakorlás után.:) Íme:


7 író- és festőhegy illetve 7 pecsétnyomó van hozzá! Sürgősen be kell szereznem egy csomó fatáblácskát.:) Plusz alapozó festékeket. Meg némi időt...;-)

9 megjegyzés:

H. Mária írta...

Ilyen szépséget lehet vele készíteni? A macit is te készítetted? :)))

Viki írta...

Igen, én hímeztem Dávidnak.:)

Babi néni írta...

Nagyon ügyes vagy! :o)

Nekem volt kislánykoromban egy pótnagymamám, akitől kaptam egy pirogravírozással készített képet, amit ki is festett és imádtam. :o)

Csak anyu egyszer kidobta lomtalanításkor. :o(

Viki írta...

Köszi!:)

Egy egész képet ezzel a technkával megcsinálni, az már kihívás!:) Nagyon rá kell majd érezni, hogy mennyire erősen kell rányomni, mennyi ideig és hát a fa hülye recéi is betettek sokszor...Szóval tök ügyes lehetett a pótnagymamád!

Andrea írta...

Húúú nagyon irigyellek, itt Debrecenben sajnos nincs Lidl :((((.

Viki írta...

Pedig azt hittem, hogy már minden nagyobb városban van.:(

Andrea írta...

Képzeld, Veszprémben vettek nekem pirográfot :-). Egy kis idő mire eljut hozzám, de addig is gyűjtöm az ötleteket. Ez a keret nagyon jól sikerült, remélem én is boldogulok majd vele ;-). Hálásan köszönöm az ötletet :-)

Viki írta...

:))szuper! Legalább lesz kivel tapasztalatot cserélnem.:)

Szilvácska írta...

Sziasztok! Én is most vettem ilyet Lidl-ben, mintákat, képeket keresek hozzá igy találtam ide. Nagyon jó lett a kereted.
Szia

 

Made by Lena