2009. szeptember 25., péntek

Az új küldetésem:)


Képzeljétek az történt, hogy ma először felvettem a telefont a munkahelyemen. Mármint a vezetékest.:) Eddig nem mertem, mert ugyan nem ügyfélszolgálaton dolgozom, de rengeteg ügyfél hív és mivel nem ismertem a programot, nem akartam tíz percig vonalban tartani senkit, amíg kigubizom a számítógépen, hogy mit is válaszoljak. Arról nem is beszélve, hogy aki minket hív, az már eleve nincs nyugodt idegállapotban.
Viszont ma nagy levegőt vettem és felvettem a telefont.:) Meghallgattam mindenkinek a problémáját, megígértem nekik, hogy utánanézek és visszahívom őket. Így is tettem (már pusztán ettől a ténytől sokan lehidaltak...mármint a visszahívástól:)). És tudjátok mire jöttem rá? Tök jó érzés segíteni másoknak és megnyugtatni őket.:) Úgyhogy jövő héttől ez lesz a küldetésem, hogy ügyfélközpontú leszek ilyen formában is.:) Persze, már pont kezdek belejönni a saját melómba is, ezért túl sokáig nem "jótékonykodhatok", pedig tényleg jó.
Ráadásul sikerélményem is volt, mert pl. az egyik nő a beszélgetésünk végén megkérdezte, hogy máskor is beszélhet-e rögtön velem, ha valami gondja vagy kérdése van.:) Egy idősebb bácsi pedig célozgatott rá, hogy milyen jó, hogy nem a magas lóról beszélek vele, ahogyan ezt sok ilyen helyen megszokta. Szóval a májamat ma külön busszal kellett hazahoznom.:D

Jaaa, és ma nem volt téma a munkaidőm.:) Pedig totál felkészülten mentem dolgozni.:) Lehet, hogy tegnap mégis leesett nekik, hogy szálljanak le rólam.

0 megjegyzés:

 

Made by Lena