2009. július 7., kedd

Változás


Ma voltam bent a munkahelyemen megbeszélni a "jövőmet" és képzeljétek szeptembertől visszamegyek részmunkaidőben dolgozni.:) Így lassan véget ér ez a hat éve tartó Csipkerózsika korszakom.:) Tényleg olyan volt mint egy álom vagy inkább mint egy második gyermekkor.:) Imádtam! Viszont, ma hogy bent voltam a cégnél, éreztem, hogy jó lesz az is, ha picit újra használom majd az agyamat.:D Mármint azt a felét is, ahol a számviteli és jogi ismereteket raktározom.;-)
Szóval most nagyon izgatott vagyok és kíváncsian várom a szeptembert, ugyanakkor szomorkodom is, hogy nem maradhatok tovább itthon. Bár annak is nagyon örülök, hogy egyáltalán eddig itthon lehettem.:)

2 megjegyzés:

Unknown írta...

gratula! :)
ne feledd: a munka nemessé tesz. én már tökre az vagyok :)

Viki írta...

Köszi!:) Akkor ideje csatlakoznom.;-)

 

Made by Lena