2009. július 21., kedd

Bölcselkedés;-)


Most kicsit szenvedni fogok, mert ennyi minimum jár!:)
Szóval már négy napja fájdalomcsillapítón élek, mert a bölcsességfogam (vagy egy másik) belecsapott a lecsóba és elég harcias. Persze a fogorvosom csütörtök délutántól (fájdalom kezdete) hétfő reggelig nem dolgozik. Tegnap felhívtam és ma hajnalra (reggel negyed nyolc, de egy órára tőlünk!) kaptam is időpontot. A fogfájásomnak természetesen se híre se hamva nem volt a fogorvosi székben! Próbáltam segíteni, hogy a hidegre érzékeny és csillagokat látok tőle. Kaptam is hideget, de semmi. Megröntgenezte, semmi! Abban maradtunk, hogy ha megint fájna, akkor menjek újra. Ja, két fog között nem tudunk dönteni, de szerinte a bölcsességfog, amiről már pár napja írtam, hogy merő tömés az egész. Nem is szeretné kihúzni, de mivel a szájsebész nyaral, én pedig nagyon szenvedek, ezért felajánlotta, hogy valamit csinál vele. Remélem, kihúzza! Ugyanis, most már egyértelmű, hogy az fáj! Ha csak hozzáérek az ujjammal az ínyemhez a fogam alatt, már arra is érzékeny. Holnap kérek is egy újabb időpontot.


2 megjegyzés:

bruercsi írta...

Ó jaj! Együtt érzek veled!! Jobbulást!

Viki írta...

Köszi!

 

Made by Lena