2010. január 5., kedd

Képeslapok


Már 2008 karácsonyán hiányoltam a képeslapküldést az életemből, de akkor végül valamiért teljesen elmaradt. Idén úgy döntöttem, hogy most már tényleg fel kell eleveníteni a régi képeslapküldős hagyományt és átböngészve a postafiókomat igyekeztem felkutatni kedves blogos barátnőim címét. Sajnos jóval kevesebbet találtam meg, mint szerettem volna. Viszont! Eszembe jutott, hogy lesz még idén Karácsony, sőt Húsvét is! Szóval, aki szeretné, hogy Húsvétkor képeslapot kapjon tőlem (ha belefér, akkor saját készítésűt, de ezt nem garantálom:)), akkor az e-mail címemre küldje el a címét. (nem csaptam fel biztosítási- vagy egyéb ügynöknek, ne izguljatok:))) Ez nem sorsolásos játék, mindenkinek küldök!:) Csak úgy, mert jó.

6 megjegyzés:

Tigrislilijom írta...

Az enyém már tudod :-))) Majd szólok ha időközben elköltözünk (persze csak ha hosszú távú az akciós ajánlatod :-))))
És hadd köszönjem meg most előre, ki tudja hogy alakul majd akkor :-)))))

Viki írta...

Rendben.:) Köszönet bezsebelve, cím megjegyezve. Tavasszal drukkolva!;-)

Már kaptam pár e-mailt, de várom a többit is!:)

Judit írta...

Csak el ne felejtsem, mindenképpen küldöm a címem:)De régen kaptam képeslapot! Figyi húsvétra?:))))

Viki írta...

Mindenképpen várom, mert Neked már Karácsonyra is nagyon szerettem volna küldeni. Csak ugye a költözés...:)

Kriszti írta...

Milyen kedves ötlet. Tényleg feledésbe merülnek lassan a "hagyományos" üzenetek.

Viki írta...

Többek között a Te címedet sem találtam Karácsonykor, Kriszti. Múltkor a borítékról nem írtam le, merthogy úgyis megvan e-mailben, de az e-mailt persze nem találam meg. Pedig lassan szükségem lesz a címedre.;-)

 

Made by Lena