2010. január 10., vasárnap

Az új barátaim


Vagy legalábbis remélem, hogy azok lesznek. Ugyanis holnaptól egy kísérletbe kezdek. Azt már tudom, hogy képtelen vagyok bármilyen fogyókúrás programot végigcsinálni. Azt is tudom, hogy sportolás terén kitartóbb vagyok, viszont fogyni nem fogyok tőle, mert nem változtatok az évek során kemény és kitartó munkával kialakított étkezési szokásomon, azaz 10% tejescukroskávé, 70% csokis keksz, 20% tészta.

Tehát eddig csak azt próbáltam, hogy vagy fogyókúra vagy sport. Holnaptól viszont ötvözöm a kettőt. Igen, eleve halálra ítélt variáció, de pont ez benne a kihívás.:) Most nem arra vagyok kíváncsi, hogy kibírok-e egy fogyókúrát (mert tudom, hogy nem) és nem számolgatom előre, hogy március ötödikén elvileg hány kiló leszek (olyan rutinom van ezen a téren, hogy számolás nélkül is csípőből vágom;-)), hanem arra vagyok kíváncsi, hogy van-e akkora akaraterőm, hogy végigcsináljam ezt. 90 napos a program, direkt nőknek van kidolgozva, otthoni edzésre, ötször egy héten és a végén állítólag bombázó leszek.:) A hűtő tele van full egészséges kajákkal (már csak ezért sem nyitogatom délután óta), mindjárt mehetek is főzni, hogy holnapra legyen ebédem. Spenót grillezett csirkemellel. Tipikusan olyan kaja, ami után adja magát az ischler.;-) Csak nehogy rutinból letoljak egyet.:)
Szóval drukkoljatok lécci!:)

9 megjegyzés:

Kriszta írta...

Én nagyon nagyon szorítok neked!!!

Viki írta...

Köszi!:)

Tigrislilijom írta...

Drukkolok, persze hogy :-)))))
Mikor ránéztem a képre (mindig az az első dolgom), akkor kicsit eltűnődtem, hogy mire is használod ezeket az eszközöket...azt hittem hogy így lemaradtam a hímzés kellékeinek ismeretében :-))))) Csak később jutott eszembe, hogy tornászlány lettél, rosszfelé keresgélek :-) (mondjuk hajnali fél 2-kor már bocsánatos az ilyen "benézés" :-))))

bruercsi írta...

Hajrá!!!!

Lana írta...

Szia!
Kitartás a fogyókúrához. Én is most kezdtem bele, de nekem a sport része nem megy. Nekem a szétválasztós diéta jön be, volt már rá példa, hogy 10 kg is lement. Most viszont 20 kg-t le kell dobnom, mert időközben szültem egy édes babócát és hát kicsit több maradt rajtam. :)

vadcic írta...

Megint olyan dolgokat írsz,mintha a gondolataimat olvasnád fel.:O)
Nem könnyű...
Remélem neked lesz elég akaraterőd hozzá.
Nálam ahogy mondanám:az a legkevesebb...

Viki írta...

Köszi a drukkokat!

Tigrislilijom, jót nevettem.:)

Lana, Neked is kitartás!:)

Vadcic, nagyon egy hullámhosszon vagyunk ezek szerint.:)

Kriszti írta...

Hajrá, én nagyon drukkolok!

Legyél Te a jópélda számomra, hátha akkor én is összekapom magam, és megszabadulok jó pár plusz kg-tól.

Viki írta...

Rendben!:) Nekem is jópár pluszom van a hasamon, szóval igyekszem úttörőként viselkedni.:)

 

Made by Lena