2011. november 11., péntek

Technokol


Van egy pár órán belül megvalósuló ötletem, amihez ragasztót kellett szereznem. Az óvoda utcájának sarkán van egy papír-írószer üzlet (nagyon pici, kis családi vállalkozás, de pont ezért szeretek oda járni) és beugrottunk, hátha találok valamit. Bizonytalanul mondtam a bácsinak, hogy folyékony ragasztót keresek, valami olyasmit mint a technokol volt régen. Bácsi visszakérdez: "A Technokol jó lesz?":) Teljesen ledöbbentem, hogy még lehet kapni.:) Valamiért azt gondoltam, hogy a brutál szaga miatt már kivonták a forgalomból.;-) Mondjuk én imádtam. Mindig jól beragasztóztam a kezem, megvártam, hogy rászáradjon és utána nagy élvezettel leszedegettem magamról. Természetesen osztályszinten űztük ezt a sportot, úgyhogy csodálom is, hogy nem álltunk be minden technika óra után.:)
Remélhetőleg, most ellen tudok állni.;-)

2 megjegyzés:

Judit írta...

:DDDDDD ez nagyon édes felismerés:))))

Viki írta...

:)) és mekkora öröm volt...plusz dolgozni is ugyanolyan nehéz vele mint régen...ömlik a tubusból ezerrel:D

 

Made by Lena