2011. november 9., szerda

Csak ámulok:)


Múlt héten kaptam egy e-mail-t, hogy létrejött Kristóf osztályának levelező csoportja és íme egy meghívó, ha szeretnék tag lenni. Új igazgató van a suliban, egy korombeli pasi, akinek feltűnt, hogy a sulinak még normális honlapja sincs, nemhogy internetes napló és ezen szerencsére változtatni akar. Így minden szülőtől elkérte az e-mail címét és kezdő lépésként minden osztálynak lett egy kis virtuális tere is. Ami tök hasznos, mert ma meg is érkezett ide az első levélke. Tanító nénink mindenkit leszúrt, hogy a környezet dolgozat milyen pocsékul sikerült (van 7 db ötös is pedig) és amúgy holnap tollbamondás doga lesz és megadta, hogy a könyvekből melyik oldalakat kell átnézni. 
Örülök, hogy ilyen modernek lettünk!:)

4 megjegyzés:

Babi néni írta...

Nálunk én csináltam mindkét osztálynak, de az másodikos tanárnénik még csak nem is akartak tagok lenni... :o(

Szóval irigyellek Benneteket. :o)

Viki írta...

nálunk is csak 9 tag van, ebből 1 a tanító néni, kettő sulis valaki, szóval maradt 6 szülő a 26 fős osztályból. Csak olyan lista nincs, hogy melyik cím melyik szülőhöz tartozik és annak ki a gyereke.:) Nem baj, a lényeg, hogy a tanító néni osztja az infókat.:)

amilgade írta...

Én is megígértem a szülőknek, hogy csinálom a facebook csoportot, ahol leírom a fontosabb dolgokat. De még nem hoztam létre! ;-)

Viki írta...

na hát akkor rajta!:)

egyébként ma kiderült, hogy Kristóf környezet dogája csillagos ötös lett:D

 

Made by Lena