2011. november 25., péntek

Német


Kolleganőm tegnap levelet írt és felsóhajtott, hogy milyen jó lenne tudni, hogy hogy van németül az, hogy "kapcsolt vállalkozás" ... csípőből toltam. Pár órával később viszont írnom kellett a főnökömnek egy e-mail-t, hogy ma szabin leszek, mert jön a mosógépszerelő. Hát totál nem emlékeztem rá, hogy mi a "szerelő". Fenti kolleganőm segített ki, aki egyébként tökéletesen beszél németül, mert Hamburgban volt bébiszitter 2-3 évig. Na én meg a PSZF-en nyomtam a szakmai németet felsőfokon.:) Kár, hogy nem lehet integrálni a tudásunkat!;-)

Mondjuk, mindegy. Az ügyfeleim már rájöttek, hogy nem kell velem erőltetni az udvariaskodási köröket, mert úgysem értem.:D Így aztán rögtön a lényegre térünk. Legalább időt spórolok nekik is és magamnak is.:)

0 megjegyzés:

 

Made by Lena