2011. augusztus 28., vasárnap

Sulira készülődünk


Sikeresen bekötöttem 10 db füzetecskét első körben verdás csomagolópapírba, majd miután Kristóf kiválasztotta a megfelelő mintájú füzetcímkét, azt is felragasztottam, ráírtam a tudnivalókat, majd az egész művemet hazavágtam a ragasztós szélű műanyag füzetborítóval.:) Na jó, csak kettőnél rontottam el, egynél pedig a sorrend nem jött össze. Tanító néni megállapíthatja, hogy anyuka nem tud folyamatosan koncentrálni.:) Ugyanis a címke a nyelvtan füzetnél a műanyag borításra került a csomagolópapír helyett. Mondjuk a motiváltságom rendesen közelített a nullához és azt hiszem, pont az elrontott példánynál jutott eszembe, hogy jövőre már Dávidnak is kötögethetem a cuccait. 
Arra azért büszke vagyok, hogy mindenhol sikerült 2. b-t írnom, az 1. b helyett!:))
Az pedig hatalmas örömmel tölt el, hogy a könyvekre csak ragasztós fóliát szabad tenni!
 

Made by Lena