2011. augusztus 14., vasárnap

Paintball Muffin


Rendkívül kreatívnak éreztem magam, amikor a muffinok tetejére, még sütés előtt M & M's drazsékat pakoltam. Gondosan kiválogattam a színeket -mindegyikre 5 különbözőt- és közben már láttam a lelki szemeimmel, hogy mennyire jól fognak kinézni. Persze, közben tudtam, hogy az ihletet, abból a jó kis újpesti cukrászdából szereztem, ahol annak ellenére, hogy középkategóriásak a sütik, eszméletlenül jól néznek ki! Ott is volt M & M's-es süti, de nem muffin. Most már azt is tudom, hogy miért!;-) Nagy csata folyt a sütőben az tuti!:)


4 megjegyzés:

Judit írta...

A szándék a fontos!:)))))))

Viki írta...

Hát igen, ez erre tankönyvi példa lehetne!:D Ráadásul a sült M & M's nem is ízlett a gyerekeknek.:)

Judit írta...

Micsoda mázlid van Viki!!! Mégis csak nyertél!!!! nem is hiszem el

Viki írta...

Pont az előbb láttam!:))Meghallgatott egy jótündér!:)

 

Made by Lena