2011. augusztus 23., kedd

Fél év szemüvegre...


 ...ítéltek!
Tegnap voltam szemészeten, mert egy ideje nem klappolnak a dolgok és kiderült, hogy gyári hibás a szemem. Nem sikerült szabályos félgömböt összehoznia a jobb szememnél a fateromnak.:) Így csak idő kérdése volt a szemüveg. Ahhoz képest tök jó sokáig kibírtam. Mondjuk jól látok, csak hamar elfárad a szemem. Bár a jól látok is relatív. Majdnem lehidaltam, amikor a szemész elém rakott egy lencsét és totál élesen láttam mindent. Nem is gondoltam, hogy ilyen is lehet.:) 
A lényeg, hogy tegnap rögtön mentünk kontaktlencsét csináltatni, de sajna nem eszik olyan forrón a kását. Fél évig szemüveget kell hordanom, hogy beálljon a dioptria. Elég húzós negyven percet töltöttem szemüvegkeretek próbálgatásával és nagyon siralmasan áll mindegyik. Nagy nehezen kiválasztottam egyet, de abszolút nem dobott fel a dolog. Azt hittem, hogy legalább intellektuálisabb külsőm lesz tőle, ami a munkámban kifejezetten előny lenne...de nem.:) Úgyhogy nagyon várom március elsejét!




2 megjegyzés:

amilgade írta...

Állítólag 30 fölött mindenki szemüveges lesz, csak még nem jött rá! ;-) Képet majd kérek a komolyka arcodról!

Viki írta...

ááá, ez tetszik...most megnyugodtam:)
képet? khm...majd még meglátom:)

 

Made by Lena