2009. november 30., hétfő

Az új célom:)


Meg kell állapítanom, hogy már megint a magyar csajok a legjobbak!:)
Szóval a múlt heti kick box edzésem a nyomába sem érhet a mai élményemnek!Béres Alexandra: Új kihívás DVD-jét próbáltam ki az előbb. (van egy ilyen új hobbym, hogy tesztelem a különböző fitness DVD-ket, ahelyett, hogy varrnék:D).
Überbrutál, ha szabad ezt írnom! Módszeresen nyírta ki a lábamban levő összes izmot. Kezdtük a vádlival, majd rengeteg combizomra menő gyakorlat, végül belsőcomb! Eddig azt hittem, hogy van lábizmom, de kiderült, hogy tévedésben vagyok. Kb. a felét tudtam megcsinálni. Kegyetlen!
Az viszont nagyon profi, hogy van extra farizom és hasizom menet közben. Tehát a hasizom végén, megnyomhatod az entert és akkor további hasizom jön, vagy vársz pár másodpercet és akkor jön a nyújtás. Naná, hogy nyomtam egy entert, majd a felénél jobb belátásra tértem és inkább nyújtottam.:)
A 45 perc végén pedig olyat éreztem, mint még soha. Bizsereg az egész lábam, a karom (természetesen azokat a gyakorlatokat sem tudtam rendesen végigcsinálni:)) és a fenekem.
Házi szakértőm is megerősítette, hogy "Eddig ez volt a legértelmesebb edzés!".:)
Egyébként, igaza van! Ha egyszer (jó soká) sikerül elérnem, hogy végig tudom rendesen csinálni, akkor elmondhatom magamról, hogy sportos vagyok.
Majd beszerzem a többi Alexandrát is...

0 megjegyzés:

 

Made by Lena