2009. november 16., hétfő

Neked írom a dalt:)


Emlékeztek arra a játékra, amikor dalszövegekkel kellett kérdésekre válaszolni? Ma eszembe jutott, amikor meghallottam az LGT-től az Embertelen dalt, hogy: igen, abszolút jellemzi a jelenlegi lelkiállapotomat ez a dalrészlet:

"És jött sok féktelen kerék,
Ó, ez embertelen szép!
Én fogcsikorogva forogtam köztük,
És fogadkoztam, hogy nem esek, nem esek szét,"

Remélem, hogy hamarosan eljutok erre a szintre:

"És megcsiszoltak, és dörzsölt lettem,
És simára kopva nem pörgök be rég,"

Szerintetek már elfogadtam az új életvitelemet?:D Azért igyekszem. Csak az sem könnyíti meg a dolgomat, hogy gyakorlatilag nulla tapasztalatom van a munkahelyi konfliktuskezelésben. Ugyanis alig találkoztam ezzel a jelenséggel. Most viszont...de mindegy. Ezt is meg kell tanulni és örülni, hogy eddig legalább nem volt benne részem. Lassan pedig én is dörzsölt leszek!;-)

2 megjegyzés:

mmama írta...

Lazítani, próbálj meg lazítani, nem győzöm tanítani , hogyan csináld !
Kell egy kis áram szünet időnként mindenkinek, és aztán megint mehet
minden tovább, da-da-daj-da-da !:))

Viki írta...

:))köszi!

 

Made by Lena