2009. november 1., vasárnap

Richard Morgan: Törött angyalok


Egyszer már elkezdtem olvasni ezt a könyvet, de akkor annyira nem fogott meg és 30 oldal után átváltottam egy másikra. Múlt héten viszont újra elővettem, mert az első része fantasztikusan jó volt és nem tudtam elhinni, hogy most ennyire unalmasnak találom. Még egy próbát megér, gondoltam, és tényleg. Teljesen rákattantam. Az egyik alkalommal még azt sem vettem észre, hogy elindult velem a busz és be kellene fejeznem az olvasást, mert különben rosszul leszek.
Magáról a könyv tartalmáról most nem írnék, mert nem tudom jól összefoglalni. Ezt el kell olvasni!:) Egyébként sci-fi, kicsit akciófilmes, tehát moziban nem tudnám megnézni, mert félnék tőle, de olvasni gond nélkül lehet.
A harmadik része is vár már a polcomon!:)

0 megjegyzés:

 

Made by Lena