2010. szeptember 18., szombat

Paradicsom


Mivel a fűnyírás nem az én feladatom kiscsaládunkban, ezért az elmúlt időszakban alig fordultam elő a kertünkben. Viszont a napokban eldugdostam pár tulipánhagymát, nárciszt és még valamit, majd miután a muskátlikat is elsősegélyben részesítettem, megközelítettem a komposztálót. Hatalmas gazt találtam körülötte. Mármint erre tippeltem első körben, olyan dzsungelszerű látvány volt. Gyorsan ki is akartam tépni, miután felmértem a békák és meztelen csigák felbukkanási hányadosát és megnyugtató eredményt kaptam. Szóval közelebb hajoltam és a következő pillanatban azt hittem rosszul látok. Van 4 szem paradicsomunk.:)) Igaz, hogy zöldek és pirosak már nem is lesznek, de ahhoz képest, hogy nem is tudtunk róla, szép eredményt értünk el paradicsomtermesztés terén.;-) Szóval már konyhakertem is van. Ja, merthogy múltkor kaport találtam vagyis a szomszéd nő talált nálunk, mert én még a zöldségesnél is nehezen tájékozódom, nemhogy a szabadban.;-)

2 megjegyzés:

amilgade írta...

Na akkor majd jövőre tudatosan! ;-)

Viki írta...

azt tenne be igazán:D

 

Made by Lena