2010. szeptember 18., szombat

Bájkeverő


Nagyon szeretem ezt a filmet, annyira cinikus és humoros, hogy nagyon sokszor meg kellett már néznem. Mostanában ugyan nem láttam, de a múlt hét határozottan eszembe juttatta.
A történet ugyanis annyi, hogy egy lúzer srác (Brendan Frazer) szerződik az ördöggel (Liz Hurley), aki a lelkéért cserébe teljesíti a kívánságát. Főhősünk kíván is, de mindig van valami kiskapu, amire nem gondol és ezáltal hiába teljesül a kívánsága, csak sikerül jól megszívatnia az ördögnek.

Esetemben: először a munka. Ment minden mint a karikacsapás, csak a végén van a csattanó, hogy ja 7-16-ig nem jó, csak 8-17-ig.

Másodszor a vezetés. Találtam egy tuti autósiskolát, a weboldalukat mintha direkt nekem írták volna. Telefonon is még mindig úgy éreztem, hogy igen, itt megértik a problémámat:
  • persze, Hölgyem lehet hétvégén vezetni
  • kezdőként a legjobb délután 15-16-ig, mert akkor még világos is van
  • persze, hogy házhoz megyünk
  • természetesen az Ön igényeihez igazodunk és csak az Ön városában vezetünk, nem megyünk nagy forgalomba
  • természetesen nem baj, ha már lejárt a jogosítványa, hiszen tanulóautóban ül
Végül megkaptam az oktató telefonszámát, akivel elvileg mindent megbeszélt a kívánságaimról. Felhívtam és:
  • a hétvégét, ha lehet ne erőltessük
  • hétfőn este fél héttől jó nekem. Mé' ne látna??? Van lámpa!
  • idejön hozzánk? (másik város) Nem? Hát akkor merre lakik? Na majd valahol arrafelé találkozunk.
  • vagy inkább hol dolgozik? Pesten? Jó, akkor odamegyek. Úgyis kell a forgalom.
  • óóóó, hogy nem érvényes a jogsija? háát az gond, ha megállít a rendőr, de majd valahogy megoldjuk
Ennél a pontnál éreztem úgy, hogy mégsem kell vezetnem. Amúgy sem volt szimpi a hapsi hangja, ezért felajánlottam, hogy ha meghosszabbítottam a jogsimat, akkor jelentkezem.

Most erőt gyűjtök egy újabb autósiskola kereséséhez...és megnézem a Bájkeverőt.

2 megjegyzés:

amilgade írta...

Ezt a filmet én is szeretem! :D
Egyébként én is sokszor jártam már így a kívánságokkal! ;-)

Viki írta...

:)bosszantó, hogy még kívánni sem lehet felelőtlenül

 

Made by Lena