2010. szeptember 15., szerda

Ha


  • ha mernék vezetni, ha lenne kocsim, ha tudnék 8-17-ig dolgozni
  • akkor most lenne egy új állásom kocsival pont tíz percre a lakásunktól
8-17-ig semmiképpen nem is dolgoznék, de egy autósiskolával felvettem a kapcsolatot, ahol direkt a -diplomatikusan fogalmazva- "bizonytalan vezetőkkel" foglalkoznak.:) Csak a jogsimat is meg kellene hosszabbítani, mert használat nélkül sikerült egy éve lejárnia.

Jó érzés, amikor felcsillan a remény, hogy egyszer majd nem kell naponta 2 és fél órát utaznom.:)

2 megjegyzés:

vadcic írta...

Ó,de jó neked,hogy még válogathatsz is!
Nekem a kb.50 helyről még vissza se hívnak.

Viki írta...

azóta elküldtem még 2-3 helyre, de azokról nekem sem jeleztek vissza...gondolom, ez volt a ritkább eset, hogy felnyomta az agyamat az összes főnököm, este megpályáztam egy állást, másnap interjú, két nappal később újra és következő nap, szóltak, hogy az enyém.:)

Azért fel a fejjel! Keresgélek én is rendületlenül, mert nagyon nem tetszik az új főnököm szemlélete. Minden csak nem családbarát.

 

Made by Lena