2009. október 18., vasárnap

MARC ami a lábat illeti;-)

4 megjegyzés:

Judit írta...

Nagyon dögös!!!:))) Egyébként nekem is van egy, de az magas-sarkú, tavaly még abban toltam a babakocsit, de idén már fut a legény, így kell egy futócsizma, vagy mi.
Tetszik, ilyesmi kéne nekem is.

Viki írta...

Köszi!:)Futócsizmaszerűnek láttam egy tök jót. Pikolinos márka, és nagyon tetszett, csak azért nem azt választottam, mert a fekete alapon sárgás varrásokkal van megbolondítva, amitől tök jól néz ki, viszont nem annyira illik elegáns blúzokhoz.:( Ja és annak tényleg totál lapos sarka van és eszméletlenül kényelmes. A hossza pedig kb 2 centivel rövidebb, mint ez. Lelőhely: Árkád, Horváth cipőbolt.;-)Ezt is ott vettem.

vadcic írta...

Ja,akinek ilyen vékony vádlija van kérem,az könnyen talál magas szárú csimmát magára...:O)

Viki írta...

:)az a legjobb, hogy most már tulajdonképpen nem is lenne szabad sportolnom, mert ha véletlenül izmosabb lesz a bal vádlim, akkor buktam a csizmát:D

 

Made by Lena