2010. december 29., szerda

Itt vagyok:)


Nekem eddig senki sem mondta vagy annó amikor szóba került, pont előtte közölték velem, hogy kék szemem lesz a barna hajamhoz;-) vagy egyszerűen csak apró betűs rész lehetett, mindenesetre eddig tényleg nem tudtam, hogy éves szintre megállapított energiakerettel rendelkezünk. Ami bizony december 31. előtt is elfogyhat, ha nem jól gazdálkodunk. Így történt, hogy december 9. óta robotpilóta üzemmódban működtem kb ma délelőttig. Semmire, de tényleg semmire nem volt energiám. Nagy szerencsém, hogy a karácsonyi ajándékokat már szeptember-október folyamán megvettem, így az elmúlt három hetet nyugodtan tölthettem a kötőhártyagyulladásos-lázas-köhögős-hányós-hurutos-torokfájós állapotban. A köhögés még mindig tart, de legalább már van hangom köszönhetően az egy hetes itthonlétnek.


Az új munkahely változatlanul nagyon tetszik, pont olyan amilyet kerestem, bár kicsit nagyobb kihívással.;-) Azért nem rettent vissza. A főnököm hihetetlenül normális, 23-án pl kaptam egy csont új, extra gyors számítógépet. Nyilván a munkához kellett, de örültem, hogy nem összeeszkábáltak 3 sz.rból egy éppen tűrhetőt.;-)


Élmény, hogy megtanult a gyerek olvasni. Ideállt mellém és betűzgeti, amiket írkálok.:) Ennyit a titkos blogomról!;-)


A lényeg, hogy nagyon köszönöm az elmaradt bejegyzésem hiányában is a karácsonyi köszöntéseket!!!!!!

Nagyon remélem, hogy kellemesen telt mindenki karácsonya. Hamarosan megyek olvasni Titeket!!!:)


0 megjegyzés:

 

Made by Lena