2010. augusztus 24., kedd

Karácsonyra készülődve


Tudom, hogy még messze van, ha objektíven nézzük a naptári napok számát, de mivel manapság már csak az évszakváltozásokra eszmélek rá, ezért higgyétek el, hogy hipp-hopp itt is lesz Karácsony.:) Engem pedig idén nem érhet olyan váratlanul, mint tavaly! Akkor le kellett mondanom a jól bevált webáruházakról, mert nem tudtam előre, hogy mikor leszek itthon, azaz mikor lesznek betegek a gyerekek.;-) Úgyhogy most ravasz módon a szabimra terveztem a futár érkezését. Mivel LEGO-láz van nálunk és tuti, hogy pár évig még kitart, ezért nem nagy kockázat már most megrendelni. Találtam egy tuti webáruházt: www.legoaruhaz.hu, ahol sokkal bővebb a kínálat (szerintem), mint egy átlag játékboltban, árban is normálisak és 20.000 Ft felett ingyen házhoz hozzák, amit valljuk be nem nagy kihívás elérni. Főleg, ha több gyereknek is rendelek, több alkalomra.:)
Egy dologra kell figyelni. Ha a cikkszám, nem csak a 4 számjegyet tartalmazza, hanem betűket is, akkor valószínűleg nem dobozos a termék, hanem ömlesztve dobják be a kis zacsikat. Egy ilyet sikerült rendelnem, hogy a kis szakácsfigura pulttal, csak úgy hanyagul hevert a dobozok között. Felhívtam őket és így derült ki. Viszont ez ritkán van és sikerült sok különlegességet is rendelnem lovag témakörben.:)

Be kell izzítanom a szokásos mátrixomat, hogy melyik nagyiéktól melyik gyerek mit kap Karácsonyra, szülinapra illetve névnapra, illetve tőlünk is ugyanezek csak még a Mikulással megfejelve. Ja, és a hasznos plusz oszlop: melyik ajándékot hova dugtam!!!;-)

0 megjegyzés:

 

Made by Lena