2010. július 1., csütörtök

Na ki a főnök?


Ezt annyiszor megszívtam már! Ennek ellenére nem tanulok belőle. Arról van szó, amikor valaki mond valamit és csak legyintek rá, hogy "Ugyan már! Velem ez biztosan nem történik meg ezért meg azért!" Erre tessék! Megtörtént! Már megint! Ráadásul megfigyeltem, hogy régebben azért pár nap legalább eltelt a kijelentésem és a pofára esésem között, de mostanában már órákon belül bekövetkezik.

Úgyhogy a jó hír az, hogy Dávid meggyógyult! A kevésbé pozitív, hogy én viszont 1 héttel a kezdet után(!) elkaptam tőle. Természetesen az eltelt időre hivatkoztam gátló tényezőként. Tegnap délután. Ma reggel pedig a torkomban levő masszív fájdalom rendesen rávilágított arra, hogy milyen kis butuska is vagyok. Már megint.

4 megjegyzés:

Babi néni írta...

Hú! Jobbulást! ♥

Viki írta...

Köszi, nehezen megy...nyűgösebb vagyok, mint egy gyerek.:)

amilgade írta...

Jobbulást!
Én már nagyon vártam a nyarat, mert totál megviselt a folyamatos Macus-féle betegség, amit mindig elkaptam! :-(

Viki írta...

A mi immunrendszerünk sem az igazi a jelek szerint.:)

 

Made by Lena