2010. május 8., szombat

Zsugorka

Még ősszel vettem a srácoknak ajándék gyanánt egy Verdás zsugorka-készletet. Majd rájöttem, hogy ehhez talán még picik és különben is én szeretném már kipróbálni évek óta ezt a technikát.:) Így hát eltelt még pár hónap és ma délelőtt eljött az ideje a nagy próbának.
Azt hiszem túl sokáig sütöttem. Ráadásul nem kellett volna két kör, mert a másodiknál rásült a sütőpapírra, ezért a hátulja nem lett a legszebb. Cimbit már színezéskor elrontottam, mert "Anyaaaa, a Cimbi nem piros, hanem baaaarnaaaaa!" Átszíneztem a piros alapot barnára, majd "Anyaaaa, de Cimbi ajtaja nem barna, hanem narancssárgaaaaa, nem tudtad?" Igyekeztem menteni a menthetőt, de közben a kezemmel elmaszatolhattam az alapon is a ceruzaport és ezért a hátterek sem lettek a legszebbek.
Tehát van mit gyakorolni, de azért tetszik ez a technika. Van még egy üres fóliám és abból terveim szerint díszgombokat fogok gyártani...



0 megjegyzés:

 

Made by Lena