2010. május 7., péntek

Patchwork klub


Naaagyon fel vagyok dobva! Ugyanis olyan tuti helyen lakunk, hogy alig öt percre tőlünk működik egy patchwork klub.:) Már régóta láttam a táblát azon az épületen, de a "de jó lenne kipróbálni" gondolatnál tovább soha nem jutottam. Viszont a tavaszi fesztiválon múlt héten vasárnap személyesen is megismerkedtem egy "bloggerrel", akiről kiderült, hogy rendszeresen jár ide. Így ma én is voltam! Tök jó volt, mert végre megtanultam a rejtett öltés technikáját! Köszi, Adri, itt is!:) Szóval ha lenne időm, most meseszép dolgokat tudnék készíteni!:) Vagy legalábbis már a tudás birtokában vagyok...;-)


1 megjegyzés:

vadcic írta...

Nagyon szívesen!
Örülök, ha teszik a társaság.
Idő meg majd csak akad,-valamikor csak meg kell nyerni azt a lottót valakinek.;O)

 

Made by Lena