2010. február 8., hétfő

Dávid...


...benyelt egy köhögős-lázas vírust, úgyhogy a héten itthon van, szerdáig az én felügyeletem alatt.
Egyébként megint tudnék egy újabb keserű bejegyzést írni, a kisgyermekes nők munkahelyi megítéléséről. Nem teszem, mert aki benne van, az úgyis tudja, aki pedig még nincs, azt nem akarom előre elkeseríteni. Aki pedig még nem vállalt gyereket, azt főleg nem. Tényleg csak azt nem értem, hogy hogyan nem látják át, hogy társadalmi érdek is a gyermekek születése és nevelése. Nem azért vannak gyerekeim, hogy lóghassak táppénz címen a melóból és hogy ne tudjanak túlóráztatni! Pedig sokszor tényleg úgy érzem, hogy ezt gondolják. Na mindegy, a szűklátókörűek ellen nem tudok védekezni. A kedvemet pedig nem hagyom, hogy elrontsák egy ilyen szép napos délutánon, amikor már a felmosáson is túl vagyok.:)

3 megjegyzés:

vadcic írta...

Szintén lázzal kezdődő,most már köhögős nyavalyában vagyunk épp mi is.
Átadnám a méltatlankodó kolléganődnek.

Viki írta...

Jobbulást Nektek!

Köszi!:)

amilgade írta...

Ha elmondanák a leendő anyukáknak, hogy mi a helyzet, akkor senki nem vállalna gyereket. Ez van! Én mindig azt a választást hiányoltam, hogy anyuka vagy dolgozó nő legyek. Persze most mondhatnák, hogy van választási lehetőségem, de valójában nincs. Ma Magyarországon nagyon kevés nőnek adatott ez meg. :-(

 

Made by Lena