2009. június 17., szerda

Ovis ajándék



Tegnap este elkészültem a 3. szívvel is és ma délelőtt el is vittük az oviba. Pontosabban csak ezt a kettő nagyot, mert a kedvenc óvónénink szabin van júliusig. Így a dadus néninek is nagyobb hímzésű szivet adtam, mert ez a méret jobban tetszik, mint az első próbálkozásom. Persze a piros fonalam az utolsó 6 x-nél fogyott el teljesen, de a mellette levő színkódból volt itthon és annyira nem feltűnő a különbség. Vagy legalábbis ezzel nyugtatom magam.;-)
Dadus néninek nagyon tetszett és a karácsonyi sütimet is újból felemlegette, hogy milyen jó hogy megtanulta azt a receptet, mert azóta már háromszor is sütött amerikai kekszet.:) Ez a szív pedig örök emlék marad neki Kristóftól. Az óvónéninknek is tetszhetett, de ő a szülőkkel elég visszafogott, így ezt csak sejtem.
Eredetileg kitaláltam egy jó kis csomagolást is, de éjfélkor már nem éreztem késztetést a dolog kivitelezésére. Így csak felavattam az új felhőmotívumos ollómat és piros kartonból vágtam ki egy kis címkét.



0 megjegyzés:

 

Made by Lena