2009. június 25., csütörtök

Ma is...


...tágították az agyamat és ennek keretében olyan hasznos dolgokat tudtam meg mint pl. a kakaós csiga ÁFA-ja július elsejétől 18% lesz (mint minden kenyérféleségé), DE a mézeskalács 25%-os kulcs alá fog esni. Szegényke.
Nem baj, ezzel a 2 nappal letudtam az idei évet.:) Délután egyébként ismét rájöttem, hogy vannak emberek, akik annyira unalmasan tudnak beszélni, hogy tökmindegy mit mondanak, rögtön kikapcsol az agyam és csak azt hallom, hogy blablabla.
A tanterem egyébként a második emeleten volt és ma ahogyan ballagtam felfelé elkezdtek fájni a térdeim. Totál kibuktam, mert tény és való, hogy az elmúlt 2 (khmm...3) hétben nem voltam egy lelkes sportoló, de hogy rögtön jelentkezzen a térdfájás, amint lazulok picit, ez azért durva! Holnaptól kénytelen leszek megint komolyabban venni az edzéseket vagy lassan megint csak párnával a térdem alatt tudok aludni.

0 megjegyzés:

 

Made by Lena