2012. április 29., vasárnap

Fehér muskátli


Biztosan lehetett már régebben is kapni, de én még soha nem láttam fehér muskátlit. Csak most. Viszont azonnal beleszerettem!:) Azért a biztonság kedvéért az ablakokba pirosat tettem, de a teraszra vettem 6 tő fehéret is. Nagyon kíváncsi vagyok, mi lesz a sorsuk. Ugyanis pár éve mindig kipusztulnak. Vagy rögtön elsorvadnak vagy a nyár közepén támadja meg őket valami kis állat, de mindig megszívom. Jó, tavaly jogos volt, mert rögtön rondákat vettem, gondolván, hogy ennél csak szebbek lehetnek. Akkorát is már régen tévedtem.;-) Na de ezek most kicsattannak a bimbóktól és nagyon jól mutatnak. Drukkoljatok értük!:)



3 megjegyzés:

Judit írta...

a legszebb nyári virágok egyike... sjnos a panelban ezek nálam nem maradnak meg annyira forróság van az erkélyen, de ha egyszer lesz kertes házam, akkor csak ilynekt és sokat akarok

Viki írta...

igen, a nyár közepén nekem is át kell költöztetnem őket árnyékosabb helyre, mert égettem már szét őket

amilgade írta...

Szépek! Idén most én is muskátliba utazom! ;-)

 

Made by Lena