2011. június 12., vasárnap

Íjászat


Kristófnak már nagyon itt van az ideje, hogy sportoljon valamit, de a küzdősportokhoz, úszáshoz nincs kedve, focizni szeret, de nem akar járni és mi sem nagyon erőltettük eddig, mert hétköznap totál nem fér bele sem időben, sem Kristófnak fizikailag, hogy este hatkor még elvigyük valahova. 
Úgyhogy a héten nagyon megörültem, amikor Kristóf legjobb barátjának anyukája felhívott, hogy lenne-e kedve Kristófnak íjászni, mert ők is most hétvégén mennek először. 


 Így kipróbáltuk. Kristóf nagyon élvezte és szeirntem született tehetség.:) 


 Szerencsére vasárnaponként van és a közelben! 


Szóval jövő héten is megyünk és akkor én is kipróbálom felnőtt íjjal!

1 megjegyzés:

amilgade írta...

:-) Kristóf milyen nagyfiú!!! Ügyesen fogja az íjat.
Én anno egy gyerekíjjal próbáltam meg az íjászkodást, azt még ki tudtam húzni. Az Apjukét képtelen vagyok, na de az Ő íját még a haverjai se nagyon tudják kihúzni. ;-)

 

Made by Lena