2011. április 24., vasárnap

Könyvek


Mivel a szomorú helyzeteket, dolgokat, szituációkat mindig nehezen sikerül feldolgoznom, ezért rendszerint előre védekezem. Nem olvasom el a sírós könyveket, kikapcsolom a rádiót, nem nézem meg a filmet stb. Ha pedig mégsem sikerül elkerülnöm, akkor "elmenekülök". Ennek köszönhetően az utóbbi 2-3 hétben számtalan könyvet elolvastam, akkor is, ha már eszméletlenül fáradt voltam. Sokkal jobb volt ezekben a világokban "élni". 

Lassan írom sorban, hogy  miket is olvastam, csak most sportolok egyet, mert 6 hete(!) nagyon ügyes lány vagyok, heti 4-5 alkalommal aerobicozom és sokkal jobban érzem magam. Plusz gondolom az is segít, hogy 5 hete nem ittam egy korty kávét sem (már napi 3*2 dl-nél tartottam), átszoktam a német (naná!) rozskenyérre, csak szénsavmentes áványvizet iszom és este 6 után nem eszem. Az első 4 napban édességet sem ettem, de utána az borult, mert ennyi változás egyszerre mégis sok lenne;-)...úgyhogy azóta nem fogyok, de legalább nem hasfájással fekszem le minden este, ami reggelre is megmaradt. Szóval ezen a téren nagyon elégedett vagyok!:)

0 megjegyzés:

 

Made by Lena