2011. február 1., kedd

HóSüsü!


....avagy mert nálunk ilyen emberek is laknak!:)

Szinte ez az egyetlen dolog, ami miatt szeretem a havat tavaly óta. A vonathoz vezető úton lakik egy -szerintem- szobrász, aki egyszerűen hihetetlen dolgokat művel a hóval!:) Sajnos csak múlt hét óta van kis utazós fényképezőgépem, ezért Shreket és Darth Vadert nem tudom megmutatni, de Süsüt IGEN!:)

Pont amikor hazafelé jöttem ma, akkor tette fel a szárnyát a férfi és megengedte, hogy fényképezzünk. A többes szám azért, mert mások is pont akkor értek oda és szintén erős késztetést éreztek a fényképezésre!:)

Holnapra állítólag pillangó is készül a mellette levő fára, mert pillangó nélkül nem Süsü Süsü!;-)

11 megjegyzés:

toritextil írta...

wow.. :)) és mennyi embernek szerez örömet ezzel, tuti mindenki mosolyog egyet, mikor arra jár :) köszi, hogy Te pedig velünk osztottad meg!!

Tigrislilijom írta...

Húúú. Ez igen. nem is olyan rossz ez a tél és a hó :-)))

amilgade írta...

Eszméletlen!!!! Nekem is kell egy szobrász!!! ;-)

Névtelen írta...

Szia!
Tegnap láttam a tévében. De nem mondták meg, hogy melyik utcában van, pedig én is közel lakom. Elárulod nekem, hol keressem? Köszi előre is!

Annyira jó fej!!!

Névtelen írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Viki írta...

A Kinizsi utcában van, az Erzsébet térhez közelebbi részén.:)

Ma is ott fényképezkedtek mellette többen is.:)

Névtelen írta...

Köszi szépen! Mindenképp megkeressük szombaton, amíg még van szegényke.

Viki írta...

hát igen, jön a plusz tíz fok:(...ami amúgy: :)))

Névtelen írta...

Viki, a segítségeddel megtaláltam! Készítettem is róla egy album-oldalt, kukk meg nálam ha kedved van. :)
bogialkot.blogspot.com

Egyébként én is beszélgettem az alkotóval, és küldött nekem fotókat az előző szobrokról is. Ha adsz egy címet, szívesen átküldöm, hogy meglegyenek azok is. :)

vadcic írta...

Szió!
Mi is Beszélgettünk Varga Úrral(a mostani helyi újság címlapján is ő van a szobrokkal) és mondta hogy nem szobrász,hanem alkatrészekhez készített öntvényformákat,innen az arányérzék.
De ilyesmi dolgokkal előtte nem foglalkozott.
Hál Istennek már igen,és megsúgta mi lesz a következő,de már lehet a jövő télre.:O)

Viki írta...

Bogi, örülök, hogy sikerült megtalálnod!:) A képeknek nagyon örülnék: vikiworks@gmail.com
Köszönöm!:)

Adri, megsúgod nekem is?:) Meglepődtem, hogy nem szobrász, simán pályát válthatna!

 

Made by Lena