2011. február 27., vasárnap

David Nicholis: egy nap


Két dolog miatt döntöttem úgy, hogy elolvasom a könyvet, habár abszolút nem voltam romantikus hangulatban:
1. megtetszett a szív a borítón:)
2. kíváncsi voltam, hogy egy pasi milyen romantikus könyvet ír

 Olyat, hogy úgy a 400. oldal környékén arra gondoltam, ha a vége is ilyen lesz, akkor tuti, nő írta az egészet. Viszont végül bizonyítást nyert, hogy mégis férfi követte el. Ezek után pedig érdekes volt végiggondolni, hogy tulajdonképpen ebben az egész nagy játszmában (amit akár szerelemnek is nevezhetünk vagy az életnek) a férfiak és a nők nagyon is egyformán gondolkoznak, csak a reakciónk más.

Na jó magvas vagyok?;-) 

Egyébként huszonvalahány évet fog közre a könyv és az nagyon jó ötlet volt, hogy minden évnek ugyanazon napját írja le. Nem akarom lelőni a poént, hogy ez később miért is zseniális ötlet ... a maga morbiditásában...de nekem teszik.

Mondjuk nem valószínű, hogy a jövőben keresni fogom Nicholis regényeit. Ez állítólag már a 3. és filmet is forgattak belőle, ami idén kerül a mozikba. Hát...azt is ki fogom hagyni.

0 megjegyzés:

 

Made by Lena