2011. január 1., szombat

Karácsonyi muffin újévkor;-)


Ááá, csak picit vagyok megkésve a karácsonyi sütitervvel.:) A zserbóig sajnos még mindig nem jutottam el, pedig már 3 hete beharangoztam Ákosnak és lassan kifutok a türelmi zónából.
Délután viszont a négy hete megvett muffin fűszerkeveréket próbáltam ki. Kotányi keverék: fahéj, szerecsendió, szegfűszeg, gyömbér, csillagánizs, narancs- és vaníliaaroma és hasonló dolgok vannak benne. A zacsi hátulján recept is volt, ennek alapján hoztam össze, megbolondítva persze étcsoki darabkákkal a tésztáját és csokireszelékkel a tetejét. Hát! Lehet, hogy már túl sok mézeskalácsot ettem idén és ezért volt sok így muffinban is ez az ízözön, de az is elképzelhető, hogy tényleg nem egy telitalálat. Erős fekete teával persze simán lecsúszik majd reggelire, de többször nem próbálom ki. Látványra azért nem rossz!;-)
Helyesbítés: azóta tesztelte Ákos és szerinte tök finom és máskor is süssek ilyet! Szerinte azért jó, mert nem annyira édes, na nekem pont ezért nem ízlik annyira.:)

0 megjegyzés:

 

Made by Lena