2010. november 21., vasárnap

Csillámpor? Ugyan már!:)


Fő, hogy boldogok legyenek a gyerekek! Vagy valami ilyesmi volt az alapgondolatom, amikor tegnap mindenféle csillámport és dekorfilceket vettem. A felbuzdulásom onnan származik, hogy pénteken családi nap volt a suliban Kristófnak. Na jó a nap túlzás, mert délután fél négytől négyig voltam bent vele. Három helyszínen három különböző program volt:
  • lehetett sportolni
  • szellemi vetélkedő is volt
  • kézműveskedni
Most tapasztaltam először, hogy milyen nagy előnye van, ha hasonló génkészletű emberrel megyek bulizni.:) Sportolást egyértelműen kihúztuk, szellemi vetélkedő szintén kell a francnak péntek délután, de kézműveskedni bármikor!:)
Hát igen. A szervezés nem hágott a tetőfokára, de azért volt pár kellék és Kristóf gyártott egy képeslapot, én pedig koszorút készítettem volna, de az alapon és a gyertyán kívül nem igazán jutottam tovább, így megbeszéltük, hogy majd itthon alkotok belőle valami frenetikusat. Frenetikus végül nem lett, mert túl sok benne a piros, dehát Karácsony lesz és ahhoz illik, plusz Kristóffal együtt találgattuk ki a díszeket, úgyhogy annak ellenére, hogy látom a hibáit, nagyon jó érzés ránéznem.:) A fahéjrudaknak pedig nagyon jó illatuk van!


Na de vissza a csillámporhoz! Tehát tegnap beszereztem pár kelléket és gondolom a pénteki nap hatására kissé nem voltam magamnál és ma délután beleegyeztem, hogy képeslapokat gyártsunk. Dávid is!!! Ez még hagyján, de elővettem a csillámokat, illetve az arany és ezüst dekorfilceket...maradjunk annyiban, hogy a kreatív gyerekek tuti, hogy nem a tipp-topp kéglikből származnak. Na de azt a boldogságot!:)

Kristóf ezt a karácsonyfát gyártotta:

a kép nem túl jó minőségű, de ő ezüst, zöld és fehér csillámnyomokat hagy maga után a lakásban, pár ezüstcsillaggal.

Dávid aranyban utazott némi pirossal:

A nap jó híre pedig: a belsejét holnap folytatják!;-)

0 megjegyzés:

 

Made by Lena