2013. február 22., péntek

Nőnapi készülődés


 Gyorsan ugrom is egyet időben, mert fejben már a nőnapnál tartok. Na nem mintha annyira odalennék ezért a napért, csak ugye tavaly is megnyertem a suliban mint fiús anyuka és gondolom „a bevált csapaton ne változtass” alapon, idén is rám számítanak. Ennek örömére tegnap két órás kemény munkával és google képnézegetővel ki is szenvedtem valami ajándékféleséget a kiscsajoknak. Szóltam Kristófnak, hogy hagyja jóvá, erre totál kiakadt, hogy csak nem gondolom, hogy idén is ő viszi az ajándékot, mert mennyire kínosan érezte magát már tavaly is miatta. Na miután magamhoz tértem, hogy a gyerek már milyen frankón kifejezi az érzéseit, totál kiakadtam, hogy mi az, hogy nem??? Erre kifejtette, hogy azért kínos, mert így pár lány tuti azt hiszi, hogy szerelmes beléjük. Cukipofa.:) Megnyugtattam, hogy ez nem Valentin nap és mivel mind a 14 lány kap, ráadásul nem tőle, hanem az osztálypénzből, ezért biztosan senki nem gondolja ezt. Annyira nem győztem meg, főleg mivel a végén még olyan tipikus pasis stílusban odavetette, hogy „Különben is ők nem nők, hanem lányok!”. Pont ezért nagyon meglepődtem, amikor tíz perccel később magától közölte, hogy majd később még beszélhetünk erről a kérdésről, ha átgondolta. Átgondolta?:) Furcsa, hogy már ekkora Kristóf.:)

1 megjegyzés:

amilgade írta...

:-) Aranyos! Tényleg nem vesszük észre, hogy felnőnek mellettünk!

 

Made by Lena