2011. május 1., vasárnap

Anyák napi polc:)


Már régóta üresen állt ez a falrész a konyhában, mert nem találtam olyan tálaló szekrényt, amilyet megálmodtam. Amikor pedig ráakadtam, kiderült, hogy túl nőies lenne, egy 3/4 részben pasik által lakott kéglibe. Úgyhogy eltelt ismét 2 év, amikor is jött az ihlet, irány az IKEA és annak ellenére, hogy nem fehér és nincsenek rajta szivecskés faragások, mégis sikerült lággyá varázsolni!:) A dekoráció persze még nem végleges, de ez a polc is olyan, hogy este felszereltük és másnap nem lepődtem meg rajta, hogy ott van, nem kellett megszoknom, mert tökéletesen illik a környezetéhez...vagy hozzám!;-)   

2 megjegyzés:

Monika írta...

Nagyon tetszik sőt: irigylem.:)

Viki írta...

Köszönöm!:)

Éppen az előbb jártam a blogodon feltöltődni!:))

 

Made by Lena