2010. június 20., vasárnap

Szeptembertől...


...lesz egy 1.b-és fiam!:))) Még szoknom kell a gondolatot.

Persze, nem abba az osztályba vették fel, amelyikben a neki szimpatikusabb tanító néni lesz, de ezt előre sejtettem, hiszen nem vagyunk őslakosok, nem volt hátszelünk, ezért ahhoz a tanító nénihez kerültünk, akihez alig akart menni pár gyerek.

Ettől függetlenül mégsem vagyok elkeseredve több okból sem:
  • Kristóf legjobb barátja is ebbe az osztályba fog járni, akinek van egy bátyja, akit szintén ez a tanár tanított és ők elégedettek voltak. Mivel szimpatikusak, ezért inkább adok az ő véleményükre, mint a szóbeszédekre. Ráadásul ők is azt szeretnék, ha a fiúk Kristóf mellé ülne, így a padtárs már megvan.:)
  • a módszer, amivel ez a tanító néni tanít szimpatikusabb, mint a másik
  • végül, de nem utolsó sorban a másik tanító néni nagyon nyomja az énekkart, mivel Kristófnak semmi hangja (nem volt kitől örökölnie:)), ezért ott eleve hátrányos helyzetben lenne
  • ja, és hát annó a szülőin nekem ez a tanító néni nyerte el jobban a tetszésemet, csak utána rengeteg rosszat hallottam róla...bár mostanában a másikról is
Szóval úgy döntöttem nem parázom és úgyis úgy lesz, ahogyan lennie kell.:) Arról nem is beszélve, hogy Ákos is b-és volt, én is és ezt pozitív előjelnek tekintem!;-)


5 megjegyzés:

Babi néni írta...

Ti is b-sek lesztek? :o) Nekem is van egy leendő 1.b-sem. ;o)

Mi odakerültünk, ahova akartunk, a sport osztályba. A többi szülő a zeneit preferálta, de szerintem fontosabb, hogy többet mozogjon, mert zenét már úgyis tanul 2 éve (ő akarta!).

Viki írta...

remélem, Kristóf is tesi tagozatos lesz!:) egy hónapig figyelik majd őket és utána döntenek, hogy ki járhat rá.

Grat., a b-sedhez!:))

Judit írta...

Gratula a sulihoz, mi meg ovisok leszünk, hú megy az idő.

amilgade írta...

No para! Majd meglátod milyen "élőben" a tanítónéni. Az biztos, hogy az alsó tagozatos tanerő hozzáállása a gyerekekhez nagyon fontos! De biztos minden rendben lesz, és Kristóf élvezni fogja a sulit!

Viki írta...

Judit, boti a Te ovidba fog járni?:)

Amilgade, remélem, igazad lesz!:)

 

Made by Lena